چرا هاتف؟

بسم رب الشهدا


هاتف به معنی ندا دهنده ای از غیب است و این اسمیه که من با سه بار فال حافظ گرفتن اونو انتخاب کردم .(سه بار فال گرفتم و سه بار توی شعر اول فال نام هاتف اومد )

این اسم رو بعد از اسم خودم یعنی صادق در کانون وبلاگ نویسان مذهبی استفاده کردم . (راستی من متولد 1360 ساکن مشهد متاهل هستم .)


واما هدف وبلاگ چیه :بیشتر سعی میکنم روی این موضاعات کار کنم. مهدویت ، دین ، عرفان ، آموزشهای دینی ، سیاست ، معرفی سایتها و وبلاگهای مختلف .


امیدوارم از این به بعد بتونم هر چند وقت یه بار وبلاگم رو به روز کنم .


اولین مطلب رو که گذاشتم خبرتون میکنم .


یاعلی

نظرات 1 + ارسال نظر
مهر جمعه 17 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:42 http://doayam.blogsky.com

سلام آپ دیت کردید خبرم کنید!


گفت آن الله تو لبیک ماست



آن نیاز و درد و سوزت پیک ماست.



ترس و عشق تو کمند لطف ماست


زیر هر یا رب تو لبیک هاست.

سلام

ممنون از لطفت حتما خبرت می کنم

یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد